Dlaczego moja strona WWW nie sprzedaje?
Zapraszamy Państwa do lektury artykułu dotyczącego procesu ewolucji reklamy internetowej , który zarazem jest wprowadzeniem do pojęcia Content Marketingu (Marketingu treści) który jest nowoczesną metodą pozyskiwania większej ilości wizyt na Państwa stronie internetowej i stanowi bardzo ważną rolę w procesach pozycjonowania stron.
W opracowaniu znajdą Państwo odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak rynek reklamy internetowej zmieniał się na przestrzeni lat?
- Co jest jest i jak działa reklama oparta na zainteresowaniach?
- Jakie ograniczenia czekają rynek reklamy kierowanej i opartej na zainteresowaniach w związku z RODO?
- Dlaczego warto inwestować w rozwój swojej strony internetowej?
- Jak niewielkim zwiększyć sprzedaż w swojej witrynie?
- Czy warto prowadzić bloga firmowego?
- Jak pozyskać nowych klientów dla swojej firmy?