Dlaczego moja strona WWW nie sprzedaje?

Zapraszamy Państwa do lektury artykułu dotyczącego procesu ewolucji reklamy internetowej , który zarazem jest wprowadzeniem do pojęcia Content Marketingu (Marketingu treści) który jest nowoczesną metodą pozyskiwania większej ilości wizyt na Państwa stronie internetowej i stanowi bardzo ważną rolę w procesach pozycjonowania stron.

W opracowaniu znajdą Państwo odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak rynek reklamy internetowej zmieniał się na przestrzeni lat?
  • Co jest jest i jak działa reklama oparta na zainteresowaniach?
  • Jakie ograniczenia czekają rynek reklamy kierowanej i opartej na zainteresowaniach w związku z RODO?
  • Dlaczego warto inwestować w rozwój swojej strony internetowej?
  • Jak niewielkim zwiększyć sprzedaż w swojej witrynie?
  • Czy warto prowadzić bloga firmowego?
  • Jak pozyskać nowych klientów dla swojej firmy?